Retourbeleid

We willen ervoor zorgen dat je volledig tevreden bent met je aankoop. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent, kun je het artikel retourneren volgens de onderstaande voorwaarden:

Retourtermijn
Je hebt 30 dagen na ontvangst van je bestelling om deze retour aan te melden.

Artikelstaat
Artikelen moeten in originele staat zijn: ongedragen, ongebruikt en in de originele verpakking. Alle labels moeten nog aan het product bevestigd zijn.

Uitzonderingen
Gepersonaliseerde of geopende producten kunnen niet geretourneerd worden. Artikelen die tijdens de uitverkoop zijn gekocht of specifieke seizoensgebonden artikelen kunnen niet geretourneerd worden (bijvoorbeeld zomerproducten na de zomer). Beschadigde artikelen kunnen uiteraard wel worden geretourneerd.

Twijfel je? Neem dan vooraf contact met ons op.

Terugbetaling
Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het bedrag teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode.

Retourkosten
De kosten voor het retourneren van artikelen zijn voor jouw rekening. De retourkosten kunnen variëren, afhankelijk van de leverancier en het gekozen retourproces. Neem contact met ons op voor meer informatie over de retourkosten voor jouw specifieke bestelling.

Retour aanmelden
Aangezien we geen retourformulier hebben, kun je eenvoudig je retour aanmelden door contact met ons op te nemen via e-mail info@bellenor.nl of WhatsApp 06-25115606. We sturen je vervolgens verdere instructies en de benodigde informatie om je retour te verwerken.

Retourlabel
Nadat je je retour hebt aangemeld, ontvang je verdere instructies voor het retourneren van je pakket, inclusief een retourlabel indien beschikbaar. Als er geen retourlabel beschikbaar is, ontvang je instructies voor hoe je het artikel terug kunt sturen.

Beschadigde artikelen
Als je artikelen ontvangt die bij binnenkomst beschadigd zijn en niet meer te verkopen zijn, kun je deze op onze kosten retourneren. Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice zodat we het probleem kunnen oplossen.

Terugzending bij niet-afgeleverde pakketten
Als je pakket niet kan worden afgeleverd of niet wordt opgehaald bij een pakketpunt, wordt het automatisch naar ons magazijn teruggestuurd. In dit geval crediteren we het bedrag van je bestelling, maar de verzend- en verwerkingskosten worden wel in rekening gebracht.

Vragen?
Heb je vragen over retouren? Neem gerust contact met ons op via info@bellenor.nl of WhatsApp ons op 06-25115606. Wij helpen je graag verder!